hannises

Mitt liv på en pinne

Ledsamt värre

Publicerad 2012-01-04 09:16:26 i Allmänt

Dumt att säga att jag mår bra just nu. På fredag går flyttlasset till göteborg, Jocke följer med upp och åker sen hem på söndag, jag kommer stor gråta när han åker. Tårarna rinner bara jag tänker på det. Ja 2012 har inte börjat perfekt, nyårsafton somnade min morfar in efter att legat drygt en månad på sjukhus. Min älskade morfar är så saknad. Ja det känns rätt tungt just nu, men jag försöker allt att hålla humöret uppe ändå. Idag blir det en fika hos Sandra och Stina <3 sen ikväll blir det bio med Jocke, Johanna och Thomas. Det ser jag fram emot. Ha det gott puuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela