hannises

Mitt liv på en pinne

Mitt hjärta

Publicerad 2013-05-01 23:02:13 i

Tjooo

Min dotter Julia kom till världen i fredags 26 april. Skulle ju kommit 28 maj men ville inte vänta så länge :-)

Vi mår bra båda två, ligger på neo och de säger man ska räkna med att få åka hem den dagen hon skulle fötts allt innan det är plus. Så gissar vi blir här ett tag, men allt har med hur Julia utvecklas.
Just nu ligger och hon solar hon låg precis på gränsen så de la henne där. Annars har alla prover de tagit på henne visat bra och hon äter och tillgodoser sig maten också :-)
Bara jag som ska få igång amningen också ;-)

Längtar hem nu iaf, men på fredag kommer mamma och pappa det ska bli trevligt :-)

Puuuussss

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-05-03 21:06:07

Vilken fin liten tjeja du har fått Johanna. Bra jobbat :) Kram Malin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela