hannises

Mitt liv på en pinne

Besviken

Publicerad 2012-08-12 17:30:57 i Allmänt

Känner mig lite besviken, men nu vet jag vart jag har dem.
 
Annars rullar livet på, har ju flyttat hem till Hultsfred igen. Känner mig dock inte riktigt hemma än. Men det är skönt att ha Sandra, Stina och Johanna på nära håll igen.
 
Har nu haft tre veckor semester så imorgon är det dags igen att få in rutinerna ;-) Har saknat det lite,man blir lite förslappad på semestern fast jag älskar att få semester också hihihi
 
Lite seg idag då jag hamnade på en kräftskiva igår med mamma och pappa och hans syskon. Riktigt trevligt men nu är jag trött så resten av kvällen blir soffhäng i min röda soffa :-)
 
 
 
Puuuuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela