hannises

Mitt liv på en pinne

25/1 2012

Publicerad 2012-01-25 21:46:00 i Allmänt

Usch vilken dag.....

Började med att jag kom för tidigt till jobbet. Sen upptäckte jag att jag glömt min matlåda hemma :-(

Fick dock sluta tidigare så skyndade mig hem för att kolla om jag fått min lön på en avi. Men icke det hade jag inte så nu hoppas jag på att få den imorgon.

Satte mig iaf och pluggade och det gick bra tror jag. Men sen när jag skulle fixa mat så gick det fel igen. Skulle tina upp blandfärs men hade ställt micron på full effekt vilket inte blev jätte bra :-(

Nä så nu skiter jag i detta och drar täcket över huvudet och hoppas på att morgon dagen blir bättre.

Puuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela