hannises

Mitt liv på en pinne

15/1 2012

Publicerad 2012-01-15 21:28:04 i Allmänt

Har haft en super mysig helg med mitt hjärta.

Han kommer i fredags och då tig vi det lungt köpte pizza och bara slappade framför tvn.
Lördagen sov vi länge men när vi väl kommit ur sängen åkte vi till slottsskogen. Va och tittade på sälar, pigviner, älgar och andra djur. Det var en kall men mysig dag. På vägen hem stannade vi och handlade lite mat som vi lagade hemma.
Både Jocke och jag är förkylda så vi blev hemma på kvällen och myste bara framför tvn.

Ja mycket mys i helgen blev det, men nu är helgen över och imorgon är det måndag igen.

Saknar min Jocke massor, men på torsdag åker jag hem till Hultsfred och vi får va tillsammans igen :-)

Puuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela