hannises

Mitt liv på en pinne

10/1 2012

Publicerad 2012-01-10 17:49:50 i Allmänt

Har tänkt försöka skriva lite här varje dag men får se hur det går ;)

Ja idag va bussen sen så missade första spårvagnen men hann iaf till jobbet med 2 minuters marginal ;-)

Har laddat ner en fantastisk app till telefonen där jag kan få hjälp med mitt resande fram och tillbaka till jobbet.

Så idag när jag slutat så gick jag in på appen och skulle kolla färdvägen hem. Hm ja då hade jag inget internet så fick inte fram ett skit :( tur jag inte är helt blåst så kom på hur jag skulle ta mig hem iaf och det gick kanon åkte inte fel :)

Nu blir det att hänga tvätt och plugga och vänta tills jag får höra min älsklings röst. Det är det bästa med kvällarna när jag får prata med Jocke ;)

Puuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela