hannises

Mitt liv på en pinne

skit huvudvärk

Publicerad 2011-07-19 21:45:46 i Allmänt

Hatar verkligen denna jävla huvudvärk som alltid ska komma denna tid varje månad. Varför är det så?! Finns inte så mycket som hjälper heller, en lång dusch hjälper ett tag men kan ju inte sitta i duschen hela tiden ;) Men men jag är på rätt gott humör ändå.

Idag har jag varit i Vimmerby med mamma. Hon skulle köpa garn och då passade jag på att se till att hon köpte ett mönster till en tröja till mig också som hon ska sticka ;) Var inne på Lindex men hittade inget så gick in på Cubus och där blev det lite ;)

 
Mys med Wille <3


Jag i myskläder


 Månen så vacker

Nä nu blir det soffan och hoppas att huvdärken försvinner snart.

Puuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela