hannises

Mitt liv på en pinne

Semester

Publicerad 2011-07-10 19:48:41 i Allmänt

Ja nu har redan två veckor gått på semestern *suck* att det måste gå så fort :( Men har haft två underbara veckor och hoppas på minst två lika bra veckor.

Vad har jag gjort då, har varit ute och gått med Lina två dagar vilket resulterade i att jag fick gigantiska blåser och skoskav inte lika kul men väldigt givande att få umgås med Lina iaf :) Sen blev det en hel dag på Astrid Lindgrens värld med Johanna och Lova, go unge hon är Lova :)

Fredagen fixade jag mina naglar, tänkte va lite fin under semestern då jag inte kan ha det i jobbet direkt. På lördagen blev det fest med Johanna vi var på hayride och fick åka riktig raggar bil coolt ;). Måndagn gick Johanna och på drop in till frissan och jag blev super nöjd är nu rakad på båda sidorna har bara varit rakad på ena sidan föut men blev riktigt nöjd =)

 
nu                          typ i vintras

På tisdagen var jag på möhippa för kusin Jennie, sol häng vid havet med skumpa och jordgubbar även frågesport om Jennie gissa vem som hade flest rätt ;) sen vart det femkamp det var riktigt kul efter det avslutade vi med god mat hemma hos Jennie.

Tisdagen kl 8 landade jag in på Skogsrundan för att hämta Johanna och vi drog till Göteborg. Där blev det liseberg, en shoppingdag på nordstan och god mat =)

Lördag var det dags för festa till det igen ;) Var hembjuden till Alex en mycket roliga och lyckad kväll har inte skrattat så många timmar i sträck, TACK Alex =)

Så nu sitter jag här på söndagen och bara slappar, har jag blivit för gammal för detta eller vad är det med mig ;) ja ja kul var det iaf :)

Imorgon blir det att gå upp kl 04:30 och åka till Ullared med mamma, pappa och bror. De resterande två veckorna har jag inga planer alls, funderar på att gå på festivalen men vet inte. Kanske tar smalspåret till Västervik till visfestivalen ja det märks va som bjuds. Måste iaf hinna träffa min goa gamla kollega Lotta.

Ha det gott
puuuusssss

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-07-12 23:03:48

Du blev jättefin i håret tycker jag. Och tack för en väldigt trevlig resa! Kul att du bloggat lite :) Kram på dej!!!

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-07-13 07:22:31

glöm inte mig ;)

Postat av: lotta

Publicerad 2011-07-24 10:11:59

Du är lika fin jämt. Vilka kläder du har spelar ingen roll. Jaaaa vi hann och träffas en kväll tillsammans med lite vin. Mycket trevligt kära gamla kollega.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela