hannises

Mitt liv på en pinne

PMS kossan?

Publicerad 2011-07-17 12:16:43 i Allmänt

Vaknade idag med huvudvärk kul jul, gick upp och tog två panodil och gick och la mig igen. Sov nog till nästan 11 från och till men det verkar som värken släppt. Misstänker att det är pms kossan som är på väg, har ofta ont i huvudet då :(

Så vad händer idag då ja fram till 18 blir det att ta det lungt sen blir det film med Sandra och lite mys med Stina. Skulle behöva dammsuga av lägenheten, var faktiskt duktig igår och tog tag i mitt berg av disk ;) men skulle behöva ta golven också. Ja ja det hinns nog ;)

Ååå gud det är bara en vecka kvar på semestern, skulle gärna ta fyra veckor till är ju inte färdig med att slappa och göra roliga saker ju ;) Hm ja ja det blir nog bra med det också.....

Nä om jag skulle ta tag i mitt liv och ta golven eller ska jag mysa i sängen ett tag till hm ja det är frågan det =)

Puuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela