hannises

Mitt liv på en pinne

Johanna & Johanna

Publicerad 2011-07-15 16:13:13 i Allmänt

Ja då har faktiskt festivalen dragit igång i byn Hultsfred, det sägs att det är ca 10000 sålda biljetter lite skillnad mot det året då det var runt 30000. Har inte varit nere ännu vet inte heller om det blir så, är ju inte direkt något festival väder eller det är kanske de det är ;)

Ikväll blir det iaf att gå ut och äta med bästa Johanna och nej jag ska inte gå ut och äta själv ;)
Johanna skrev ett sådant underbart inlägg i sin blogg om mig att jag fick en tår i ögat. Jag är så tacksam att jag har Johanna vi har så himla mycket kul ihop. Hon är verkligen en betydelsefull person för mig, alla skulle ha sån vän som henne. Men ni får inte ta min Johanna ;)


så här ser jag ut ikväll när jag sa ut med Johanna :) Älskar tröjan inköpt i Gbg världens bästa stad, skulle lungt kunna tänka mig flytta dit om jag fick ta med mitt jobb och Johanna med familj hennes gubbe är super trevlig och hennes dotter är ju bara för go :)

Om ni ser det så sitter det två andra gullungar på min spegel, Ronja och Freja:)
Har så många fina runt mig svårt att se ibland men jag är så tacksam för att ni finns.

puuuuuuussssssssssss

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-07-15 22:55:45

ÅÅÅÅ vad glad jag blir av att läsa!!!! Kul att du e på g med bloggen lite oftare! Tack för ikväll! Helt underbart trevligt. Kramis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela