hannises

Mitt liv på en pinne

Jag i ett nötskal

Publicerad 2011-07-16 13:14:18 i Allmänt

Hm 11 dagar kvar till lön...suck ser inte bra ut på kontot, men å andra sidan så har jag haft jävligt kul för pengarna. Ja jag vet jag har svårt att hålla i dem de liksom bränner i fickan hela tiden och det är så oskönt att ha denna brännande känsla ;)



Var och käkade pizza med Johanna igår det var mycket trevligt, men skit trött så det blev en tidig kväll för mig för ovanlighetens skull ;)

Idag ska jag hem till Johanna och fira hennes 25 års dag, det ska bli mycket trevligt fast lite halv pinigt då både hennes och Thomas familj är där. Men go Lova kanske kommer och tar mig i handen så vi kan gå och leka hihihi.


På G hem till Johanna på kalas ännu ett bra inköp från Gbg ;)


Puuuuusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela