hannises

Mitt liv på en pinne

Hihihihi

Publicerad 2011-07-18 11:01:49 i Allmänt

Igår var jag hos Sandra och vi åt sibylla mat och hyrde Irene Huss nya. Den var helt okej. Men det bästa med kvällen var väl när Sandra frågade om jag ville bli gudmor till Stina =) Jaaaaaaaaa klart jag vill, Stina kommer alltid vara speciell för mig inte så konstigt kanske ;)

Ja det händer mycket kul i mitt liv just nu ;) Har verkligen inte tid att börja jobba, men vet ju hur det är. Älskar ju mitt jobb men det är nog nästan först i år som jag njutit så av mina fyra veckor semester. Men å andra sidan hur länge har jag varit anställd så jag fått fyra veckor?!

Känner mig faktist väldigt lycklig fast att pms kossan kommit, men hon verkar rätt lugn av sig ;) Nähe dags att fixa till sig lite, ska gå till pappa på stationen och åka med honom ut till mamma i stugan och där väntar fin fin lunch (som vanligt) =)



Ha det gott för det tänker jag ha

puuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela