hannises

Mitt liv på en pinne

Fy satan

Publicerad 2011-07-22 18:13:58 i Allmänt

i gatan vad rädd jag var igår ikväll, vet aldrig att jag varit så rädd för åska och blixt någon gång förut. Jag som precis blivit så nöjd över att jag inte är mörkrädd längre och vågar titta på thriller filmer igen ensam. *suck*

Hörde av mamma att det skulle komma in ett till oväder ikväll, men vad fan jag vill kunna sova nu!!! Har inte sovit ordentligt på flera dagar, okej vissa nätter har jag kanske valt det själv men ändå. Hoppas det inte blir lika illa som inatt för då vet jag inte vad jag gör.

Nähe dags att ta hand om tvätten och kanske koppla in tvn om det nu är lönt.

Ha det gott alla
puuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela