hannises

Mitt liv på en pinne

30 års fest och räkningar

Publicerad 2011-07-24 20:44:23 i Allmänt

Ja igår hämtade jag upp Alex i Vimmerby och vi drog vidare till Rimforsa där det var 30 års fest =) Min kusin Ann hade fyllt 30 och hade nu en grillkväll. Det vart en del drick god mat och mycket skratt. Nä jag var inte full men visst var man berusad. Kul var det iaf och vi gick inte och la oss förrän 02:30 och vaknade typ 10:30 ;) Så man är lite seg idag men det är värt allt =)

  

Jag & Ann

Så väl hemma och efter en pizza och en dusch blev det att lägga in räkningarna det är ju inte lika kul men måste ju göras :( Skönt att det är gjort iaf......

Jaha då var det dags då, imorgon börjar man jobba igen då efter 4 veckors semester. Gud vad jobbigt det känns ikväll, men men det blir nog bra bara jag kommer dit ;)

Ha det gott
puuuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela