hannises

Mitt liv på en pinne

Vill ha pengar!!!

Publicerad 2011-02-16 16:15:31 i Allmänt

Är sugen på att resa iväg, vill åka till något varmt land där jag kan slappa i solen på dagarna och dricka goa drinkar, på kvällen ska det va party eller iaf godmat ;)


Har kommit in i en dålig sömnperiod, sover så himla dåligt på nätterna så när jag kommer hem från jobbet är jag skit slut och orkar inget :( Men ikväll blir det core med Angelica och ev Johanna, hoppas jag blir trött av det och somnar inatt ;)

Just nu ligger jag i soffan och slappar kanske skulle ta tag i något. Har rensat bort en hel del och det känns skönt, måste ju få ett riktigt slut och det hänger bara på mig när det blir det. Men är på god väg iaf, sparar jag så sårar det bara mig :(

Nä kanske skulle äta lite innan det blir träning =)

Puuusssss

Kommentarer

Postat av: Johanna P :)

Publicerad 2011-02-17 22:04:33

Jag åker gärna iväg på en tripp med dej men kanske inte utomlands nu :) Mste spara! :) Men skulle va kul å åka iväg över en helg nånstans kanske? Bo på hotell å partaja? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela