hannises

Mitt liv på en pinne

Nästan ledig en vecka :)

Publicerad 2011-02-20 18:42:33 i Allmänt

Ja då var denna jobbarhelg över eller jag har beredskap ca 2 timmar till. Den kommande veckan kommer bli soft, jobbar tisdag 10-19 sen har jag bara möte onsdag och torsdag. Det betyder sovmorgon hela veckan såååååå skönt!!!!

Har inga direkta planer heller för veckan, ska köra på Sandra på måndag men annars vet jag inte. Jo jag måste ju träna någon dag också :)

Har tydligen lovat en att möta honom i bowling också, hm kanske skulle gå ner till hallen och smygträna lite hihihi Jag måste varit skit full när jag lovade det (va nykter) :)


Nä nu blir det att klä sig varmt ska ut på promenad med Johanna ;)

Ha det gott
puuuusssss

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-02-20 20:55:19

Jag håller på dej Johanna! Om du vill ha hejjaklack, säg till :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela