hannises

Mitt liv på en pinne

Ledig!!!!

Publicerad 2011-02-23 08:35:24 i Allmänt

Japp jag är ledig, igår jobbade jag mitt enda pass denna vecka så nu har jag massor med free time =)

Har inte jätte mycket planerat, ikväll blir det core med Johanna och Angelica det är nice ;) ska ju givetvis åka och äta hos mamma varje dag också ;)

Idag ska jag upp på vinden och titta efter pulkor, har fått för mig att jag ska åka pulka. Hoppas inte mina vänner bangar för då får jag väl åka själv =) Imorgon ska jag hämta min motionscykel hos mitt ex och kanske lite andra saker som jag glömt. Sen är det kapitlet slut.



Tänk att livet tagit en sån vändning, ja det trodde man inte för ett år sedan. Känner att jag är på väg tillbaka med storm steg iaf =) På jobbet tror de jag är nykär vilket jag inte är bara väldigt glad. Känns som det är vår i mig men tittar man ut så ser jag ju att det inte är det vilket jag gärna skulle vilja ha nu :(



Satt igår och kollade lite på 99 saker man måste göra innan man dör med Erik och Mackan var inte mycket att ha. Men fick mig att fundera på om jag skulle skriva min egen lista på saker jag måste göra innan jag dör. Ja varför inte det tåls att tänka på ;) Har två saker jag vill göra utan att tänka efter, hm ja jag kanske återkommer med en lång lista hahaha

Just nu ligger jag här i soffan och kollar på vakna med the voice, tänker inte göra så mycket än vaknar ju så jäkla tidigt. Kanske somnar om vem vet :)

Ha det gott
puuuusssss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-02-23 09:32:04

Du är bäst <3 och verkligen värd att må bra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela