hannises

Mitt liv på en pinne

fortfarande ledig =)

Publicerad 2011-02-24 21:24:07 i Allmänt

Ja denna vecka har varit soft och den bara fortsätter ;) Ikväll var jag hos mitt ex och hämtade lite prylar ett bra möte som jag var lite nervös för men det gick bra tyckte jag.

Imorgon blir det bowling, ska faktiskt bli kul. Riktigt länge sedan sist så det kommer säkert inte gå så bra men vad fan det är ju inte på liv och död eller?! =)

Sen på lördag blir det inflyttningsfest, ska bli trevligt att träffa gamla vänner =) Ska köpa med mig en flaska vin så de andra nykteristerna får något att skratta åt hihihi

Ikväll har jag letat och funnit inspiration till tavlan jag ska göra åt Sandra bebis <3 är inte helt klar med ideérna men det kommer. Skulle vilja ha ett namn, men det får kanske vänta ;)

Nä om man skulle ta och sova tidigt idag för en gång skull men då vaknar jag väl vid 7 imorgon och det har jag ingen lust med.

Ha det gott
puuuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela