hannises

Mitt liv på en pinne

alla hjärtans dag

Publicerad 2011-02-14 09:07:47 i Allmänt

Helgen har varit helt okej :) I fredags fick jag trevligt besök, vilket inte är varje dag ;) Lördagen blev det pumpen med Johanna P och det var väl så där, inte mycket roligt folk där inte. Förutom Johanna och jag :) hamnade hemma hos Johanna efter och vi åt toast innan vi somnade gutt. Söndagen blev välldigt lugn åt pizza ihop med Johanna och hennes sambo sen slappade jag bara i soffan =)



Ja idag är det då alla hjärtans dag, förstår att det inte är den roligaste dagen för vissa. Själv ska jag jobba ikväll ;) Men visst känner jag mig lite bitter, fick veta för typ ett tag sedan en lagom kul sak ja ja vad är en bal på slottet ;)

Innan jobbet blir det en sväng till Sabina med Sandra och givetvis ska jag ju åka till mamma och äta :) Så nu är det dags att hoppa in i duschen och dra först till mor.

Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag
Puuusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela