hannises

Mitt liv på en pinne

Fika och känsla

Publicerad 2011-04-29 12:05:06 i Allmänt

Har varit och fikat med Johanna och Lova, var och köpte mig hårfärg också så ikväll blir det att färga håret =) Sitter nu och väntar på att tiden ska gå ska snart träffa Sandra, hon ville äta glass och jag får väl ta något annat blir så kass av glass ;) vädret är ju bara helt underbart, ja eller det kunde va lite mindre blåst men man blir ju aldrig nöjd tydligen ;)



Livet rullar på känner mig inte lika nere som sist jag skrev. Men jag har en del i huvudet och en del hjärnspöken vill jag verkligen inte ha. Försöker att inte tänka på det men ibland är det svårt tyvär, svartsjuka är nog det värsta som jag känt. Svårt att släppa tanken men jag måste annars kan det aldrig bli bra. Men han kom ju till mig igår och sov här efter att varit på en resa ett par dagar. Det måste väl ändå betyda något. Klart det gör!


Helgen blir lugn eller jag ska jobba så det kanske inte blir lungt ;) Jag har blivit bekväm, vi jobbar bara typ 2 helger på 8 veckor så när det väl är dags att jobba helg vill man inte. Tycker inte om att jobba helg, men vet att det går när jag väl kommer dit. Ska inte klaga älskar verkligen mitt jobb!!! =)

Nä dags att göra sig redo för daten med Sandra =)

puuuuusssss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-04-29 20:36:10

Du är bäst...KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela