hannises

Mitt liv på en pinne

bebis barnvakt USA

Publicerad 2011-04-15 11:04:04 i Allmänt

Ja jag vet, blir välldigt långa uppehåll med mitt bloggande. Men ibland vet jag inte riktigt hur och vad jag ska skriva. Tycker det är skönt att skriva av mig men mitt liv är inte enkelt och jag kan och vill inte skriva allt här.

Nu är det bara 5 veckor kvar tills Sandras bebis kommer :) ska bli otroligt mysigt och roligt, ja jag är nog lite nervös ska ju vara med vid förlossningen. Men också otroligt spännande =)

Man känner att det börjar bli vår nu, solen lyser idag och det känns underbart när jag går ut på balkongen, blir en promenad hem till mamma för lunch idag :) Ikväll blir det att vara barnvakt åt världens underbaraste ungar Ronja och Freja <3
Lördag har man inga planer men ska ju jobba 7-16 på söndag så skönt att bara va :) Har alkohol stop också måste vara redo ifall Sandra ringer men det har jag så gärna inga problem =)

Fick precis ett sms från min bror där han skrev att han bokat sin USA resa, är lite avis vill också åka dit någon gång. Skrivs upp på min lista att göra innan jag dör =)

Nä nu dags att ta på promenadskorna och bege mig till mamma.

Ha det gott
puuuuussssss 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela