hannises

Mitt liv på en pinne

Kvinna hm

Publicerad 2010-11-18 08:48:58 i Allmänt

Ibland vill man bara inte vara kvinna eller iaf inte jag. Förstår inte varför jag måste få så jävla ont en gång i månaden och till vilket nytta? Har ju redan fått till mig att jag måste ha mer än tur för att kunna få barn. Så till vilken nytta har jag nu denna förbannade mensen för?

Ja jag mår skit, gör vi inte alla det någon gång i livet? Kanske inte som jag vad vet jag men jag tror ändå att vi alla har någon period i livet när det känns jävligt tungt. Jag har min period just nu.

Idag är jag ledig och jag har inga måsten såååå skönt, blir en sväng hem till mamma för att äta men annars ska jag nog bara slöa och plocka lite i lägenheten. Får väl vila upp mig då jag jobbar i helgen igen ;)
Ska ringa efter en klipptid men det blir att åka till Vimmerby vill inte gå till någon här i Hultsfred :)

Nä nu blir det att duscha och fixa till sig lite =)

Puuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela