hannises

Mitt liv på en pinne

25 november

Publicerad 2010-11-25 15:54:26 i Allmänt

Imorgon kommer lönen :) ja eller bidraget ;)



Har jobbat idag till 14:30 åkte hem sen till mamma för att plundra henne på ett par julgardiner och en ljusstake. Eller rättare sagt ringde hon när jag jobbade och frågade om jag ville ha, underbar mamma man har :)

Men jag vet inte känner ingen större glädje inför jul i år tyvär. Ska jobba 7:15 till 14:30 på julafton så vet inte det är väl kanske för det då. Men jag känner nog mer obehag för nyårsafton jobbar till 20 men sen vet jag inte vad som händer och det känns faktiskt värre än julafton konstigt nog.

Nä nu ska jag hänga upp gardinerna så de inte blir skrynkliga :)

Ha det gott
Puuuuuusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela