hannises

Mitt liv på en pinne

2 november

Publicerad 2010-11-02 16:24:33 i Allmänt

Har ju tagit bort min facebook för ett tag, kände att det blev för mycket. Visst saknar jag den men jag ska inte väcka liv i den på ett tag ;)

Idag har jag varit ledig vilket jag är ganska mycket på mitt schema, men kommande period blir det typ inget ledigt och ändå ligger jag 13:45 minus.

Har plockat och diskat lite idag ska ta ett pass med wii sen, har precis köpt just dance 2 vilket var skit kul men jobbigt :)


Nu blir det lite tv innan wii

Puss

Kommentarer

Postat av: Mie

Publicerad 2010-11-03 16:50:56

Hej Johanna, det är därför jag inte sett dej på fb. Får se hur länge du kan vara därifrån. Men blir man för beroende är det nog vettigt med uppehåll.

Kram Mie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela