hannises

Mitt liv på en pinne

Lördag och solen skiner =)

Publicerad 2010-05-01 08:50:21 i Allmänt

Jag är glad över att jag har en ganska stor resväska. Har nu packat en hel del kläder inför Stockholms resan, men hur ska jag få med mig alla skor =)

Satt i drag i torsdags i bilen det var inte lyckat, har lite ont i halsen. Så igår blev det att dricka lite jäger det får det nog bli ikväll också.

Sambo hade tänkt vi skulle åka till båten idag, men vi bestämde att fixa matrial idag istället och åka ner imorgon. Är inte sugen men vi måste ju fixa så vi kan sjösätta den snart, för det vill jag verkligen. Älskar att vara ute på havet och inga måsten.



Nä dags för duschen och sen fortsatt slapp ;)

ha det gott
puuuuuusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela