hannises

Mitt liv på en pinne

trött

Publicerad 2010-12-22 16:05:31 i Allmänt

Usch vilken dag, den började ju inte direkt bäst. När jag kom ut till bilen så ville inte den starta så fick ringa och väcka stackars pappa (som har semester) som fick köra mig till jobbet. Sen har det bara rullat på, när jag slutade jobbet fick pappa hämta mig och vi fick igång bilen men nu står den hemma hos dem på laddning.

Sen har man nu lagt in alla räkningar hoppas jag för det var för jävla många denna månad :(

Skulle tagit en sväng till Lina men det är för jävla kallt så jag blir hemma i soffan är skit trött så det ska bli skönt att bara slappa ;)

Jobbar två dagar till innan jag får två dagar ledigt ;) känner att jag längtar en aning efter det =)

Ha det gott
puuuuuussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela