hannises

Mitt liv på en pinne

Trevlig dag

Publicerad 2010-12-08 20:28:05 i Allmänt

Ja idag har det varit en mycket trevlig dag :)

Började dagen med att åka till Storebro för att vara barnvakt, tiden gick fort tyckte jag men det var nog för att det var så mysigt :)

Resten av dagen flöt på var hos mamma och fick lunch *mums* sen var jag privat chafför åt pappa som inte hade någon bil ;) väl hemma slumrade jag till i soffan innan det blev duschen. Sen ner till Bambugården för en jätte trevlig kväll med jobbet.

Nu är jag helt upp svullen och super trött, men ska hålla mig vaken så jag får se Grey´s Anatomy. Ska upp rätt tidigt imorgon för att jobba, hade gärna fått sovmorgon men det får vänta till helgen.

Ha det gott
puuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela