hannises

Mitt liv på en pinne

söndag

Publicerad 2010-12-05 16:56:47 i Allmänt

Vilken jävla piss vecka detta varit, tror inte heller att denna piss dag är över än.

Men jag har faktiskt några ljuspunkter denna vecka, julbordet med jobbet är en, kvällen med Sandra igår är också en.

Men nu är jag skit ledsen, besviken och hungrig och har inget hemma att äta och orkar inte heller gå ut i detta skit väder, ja nu är jag negativ men ibland blir jag bara så jävla trött......



Är iaf färdig med julklapparna i år det känns skit bra har också slagit in dem. Så nu ska bara den helgen gå över och man kan börja se fram emot våren och sommaren.

Ha det gott
puuuuuuuuusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela