hannises

Mitt liv på en pinne

Nojig

Publicerad 2010-12-16 08:43:43 i Allmänt

Känner mig skit nojig nu, det går tydligen magsjuka. Och det är något jag verkligen inte vill ha. Feber och förkylning kan jag ta men inte magsjuka. Men nu bara för att jag är så jäkla nojig så åker jag väl på det.

Ikväll ska jag jobba, sista passet för denna vecka. Så vid 21.15 ikväll tar jag helg :) Har inga jätte planer ska följa med Sandra till V-vik imorgon och sen på kvällen ska jag vara chafför åt mina föräldrar som ska till Metropol.

Nä nu måste jag ta hand om min tvätt sen duscha och åka till mor för lite mat :)

ha det gott
puuuuuuuuuuuussssssssssss                                                  b                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela