hannises

Mitt liv på en pinne

Lördag.....

Publicerad 2010-12-11 20:34:24 i Allmänt

Har faktiskt haft en skit skön lördag :)

Började med att mamma och pappa och jag drog iväg till Jönköping. Vi var på Biltema(köpte inget där) sen Jula där blev det skydd till framrutan på bilen och ny klädsel till framsäterna, sen vidare till IKEA där blev det glödlampor till min julklapp från bror ;) ett hyllplan och en julklapp/inflyttningspresent till Sandra (schsss säg inget till henne ;)) 



Väl hemma så hjälpte pappa mig att sätta upp min spegel som jag köpte för ett tag sedan och hyllplanet som jag köpte idag. Det blev kanon bra är super nöjd =)

Till kvällsmaten tittade jag på Narnia och spelade spel på telefonen ;) och nu blev det pyjamas på och "så mycket bättre" på tv.

Känner mig riktigt på gott humör ikväll, fast att jag sitter här hemma helt själv en lördag kväll =)

Ha det gott
puuuussssssss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-11 21:54:17

ha ha jag läste inget... men du kanske har fler Sandra

köpte du inget skydd till rutan åt mig?? jag som letar för fullt...

snygga skor... puss o kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela