hannises

Mitt liv på en pinne

Fredag kväll

Publicerad 2010-12-17 21:23:17 i Allmänt

Idag har det varit både skit dag och ganska okej dag. Skulle följt med Sandra till Västervik men ställde in det(förlåt Sandra)

Istället blev det jobbig huvudvärk vilket inte alls är kul. Men när jag var hemma hos mamma och åt så sa pappa att han skulle åka till Virserum och byta brandbil. Fasen tänkte jag jag följer med det var så länge sedan pappa och jag var själv så (det är hans födelsedag idag också) Det vart en trevlig brandbilstur ;) vi pratade om allt och inget.



När jag var lite var pappa och jag ofta ute och åkte bil och lyssnade och sjöng med olika låtar på radion ;) tror aldrig jag blir för gammal för det, eller jag hoppas jag inte blir det iaf =)

Och nu ligger jag här i soffan och slappar som vanligt, fast ikväll har jag ett uppdrag. Jag är chaffis åt mamma och pappa som är på julbord på Metropol. Får väl ge igen efter alla gånger de kört på mig ;)

Ha det gott
puuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela