hannises

Mitt liv på en pinne

Extra tur

Publicerad 2010-12-19 09:23:07 i Allmänt

Igår fick jag ett mess från jobbet om någon kunde komma in och jobba pga sjukdom. Visst skrev jag när ska jag börja, det blev mellan 10-21.15. Hade en lugn kväll så vart inte jobbigt att hoppa in :)

Skulle ju varit hos Sandra och myst men fick ställa in det :( men vet att hon förstår.

Idag söndag blir det bara slapp, vet inte om jag vill gå ut i detta skit väder heller. Tycker verkligen inte om vintern allt är jobbigt när snön kommer. Man måste klä på sig en massa varma kläder, skotta av bilen och skrapa rutorna och ska man gå så får man halka fram. Nä fy tacka veta jag vår och sommar det är underbart :) Längtar som fasen till våren och sommaren nu!!!!

     

Underbara bilder från sommaren åååå vad jag längtar =)

Ha det gott
puuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela