hannises

Mitt liv på en pinne

Dålig dag

Publicerad 2010-12-07 19:08:21 i Allmänt

Ja det har verkligen varit en skitdag eller rättare sagt det har varit skitdagar sen i söndags. Jag mår inte alls bra, vet att det finns en viss person som vill se mig glad och lycklig. Men det är svårt att känna lycka när personen i fråga inte vill dela sitt liv med mig. Mitt hjärta är total krossat, som det känns nu kommer jag aldrig mer bli lycklig. För hur kan man känna lycka när när ens hjärta är krossat och mannen i sitt liv inte vill dela det med en?!
Kommer säkert att ha väldigt bra dagar med min underbara vän Sandra. Tack för att du finns :)

Imorgon ska man vara barnvakt, det ser jag verkligen fram emot ska bli trevligt.

Försöker sluta röka, vilket är skit jobbigt. Har fuskat men röker inget på jobbet vilket jag är väldigt stolt över. Blir kanske typ 1-2 cigg hemma och det är betydligt minder än innan ;) Svårt att sluta när jag mår så här dåligt också.

Ha det gott
puuuuuuussssssss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-12-07 21:17:20

Du är bäst och jag finns för dig. Du kommer må bättre, men låt det få ta sin tid. KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela