hannises

Mitt liv på en pinne

Varför?

Publicerad 2010-04-07 06:57:41 i Allmänt

Varför kan aldrig jag få sova länge någon gång. Klockan är nu 06:50 och jag är vaken, behöver inte gå till jobbet förrän vid 13. Uch jag vill också sova ut någon dag :(

Hur ser dagen ut idag då, jo det blir slapp framför datorn innan det är dags för lunch hos mamma (som vanligt) sen blir det jobbet mellan 13-21.15. Det blir nog en kanon dag :) Tycker det ser ut som solen tänker komma fram kanske.

Igår fick jag en kanon bra skiva den spelas här hemma på högsta volym, The Baseballs. Funderar på att gå en buggkurs det ser så jävla roligt ut. Men vet inte om jag kan ta med min sambo han skulle nog trassla in sig i sina egna ben ;)

Nä om man skulle passa på att göra lite nytta nu när man ändå vaknat så tidigt..... Näääää skiter i det

Ha det gott Puuuuuuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela