hannises

Mitt liv på en pinne

Ny Blogg

Publicerad 2010-04-06 08:24:34 i Allmänt

Har nu gjort mig en ny blogg, kunde inte komma in på denna förra. :)

Vet inte om jag kommer skriva mycket här men men det återstår att se.

Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät iklädd pyjamas och morgonrock och är genom förkyld. Har jobbat hela påsk helgen men det gick bra tycker jag. Synd bara att jag inte kunde vara mer social med de som kom långväga. Men så är livet när man jobbar med det man gör, jag älskar mitt jobb och är väldigt stolt över mitt jobb!
På tal om jobb så ska jag gå och jobba ikväll, jobbar bara kvällar denna vecka inte så genom tänkt kanske ;)

Hade planerat promenad med Sandra idag men det fick bli inställt, är inte helt pigg och känner att jag vill inte vara hemma från jobbet. Så då blir det lite slapp här framför datorn innan jag tar bilen hem till mamma på lunch och sen vidare till jobbet.

Kommentarer

Postat av: Charlotte Elmér

Publicerad 2010-04-06 08:37:15

Hej på dig bruden!!

Snygg du är. Så nu kan man gå in o läsa om ditt liv som bloggare hehe

Postat av: Lena Persson

Publicerad 2010-04-06 08:48:12

Krya på dig. fattade inte först vad det var för adress.Var bara tvungen att kolla..

Postat av: malin widén

Publicerad 2010-04-06 20:09:35

Å välkommen tillbaks till bloggvärlden. Har tyckta att den gamla bloggen varit lite dåligt uppdaterad;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela