hannises

Mitt liv på en pinne

Nu är det helg

Publicerad 2010-04-09 21:57:00 i Allmänt

Ja nu är det helg skööööööönt :)

Dagen började med att Jocke kom hem tidigare från jobbet. Så då blev det iväg till Golvmästarn och hämta våran matta till tv-rummet.
Själv gick jag och rodde med Sandra, det var skönt ;)

Mamma kom förbi en sväng med Wille och lite mat till Jocke och mig. Vilken underbar mamma man har :) Jocke fortsatte att lägga matta och jag hoppade in i duschen. Skulle ju jobba ;)

Så nu har man kommit hem ifrån jobbet, är skit hungrig funderar på att ta en smörgås men orka. Imorgon blir det att puttsa fönstren om vädret tilllåter det. Jocke ska dra till våran båt så något måste jag väl göra :)

Ha det gott
puuuuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela