hannises

Mitt liv på en pinne

Min lediga dag

Publicerad 2010-04-08 15:48:57 i Allmänt

Har haft en underbar ledig dag än så länge :) Började med att hoppa in i duschen, tanka bilen och sen dra till Västervik. Hade full volym i bilen med The Baseballs som är favoriterna just nu. Träffade Lotta och hennes dotter, gick på stan med Lotta som tvingade mig att köpa ett par skor till ha ha ha =)(inte)

Kom hem och såg att jag fått min mobil igen så tog på mig mina nya skor och gick en promenad ner till centrum för att lösa ut den. Trodde jag skulle få en ny men icke de hade bytt anntenen. Så nu får vi se hur länge den håller denna gång. :(

Jaha så nu sitter man här i soffan, är lite små hungrig men orka :) Jocke jobbar över så vem vet när han kommer hem.

Ha det gott
Puuuuuuuussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela