hannises

Mitt liv på en pinne

Fredag =)

Publicerad 2010-04-23 08:36:44 i Allmänt

Japp idag är det fredag och jag är ledig hela dagen, gud va skönt =)

Igår åkte jag taxi till och från Västervik det var en ny upplevelse :) Det började i Hultsfred med en väldigt tyst taxi chafför, när vi kommer till infarten vid Blackstad så svänger han in där. Skit varför??? vi skulle ju inte ta upp fler. Han säger då "har ni åkt den här vägen någon gång?" Jag - " jo till Gamleby typ" "trevligt, den är lite guppig men 3 km kortare".
Efter ett tag får jag veta att de lägger ny asfalt typ vid Värkebäck vilket jag inte visste om. Så då tyckte taxi chaffören att vi skulle åka en annan väg för att det skulle gå snabbare, vilket det inte gjorde ändå. När jag sen skulle åka hem till Hultsfred så får jag sitta i bagagen hela vägen hem, Älskar att åka taxi =)

Nu blir det att fixa till lite frulle och sen lite senare promenad med Sandra =)

Ha det gott
Puuuuussssss

Kommentarer

Postat av: Sippe

Publicerad 2010-04-27 12:57:05

Haha i bagagen. Aj det måste varit en skumpig färd.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela