hannises

Mitt liv på en pinne

summering av 2010

Publicerad 2011-01-02 13:14:32 i Allmänt

Ja hur har 2010 sett ut?! Vill nu påstå att det mesta har varit SKIT, jag har gjort en massa jävla skit saker som jag helst bara vill glömma. Men det går tyvär inte, sårat en väldigt betydelsefull person och det glömmer man inte. Vill ha en tidsmaskin och dra tillbaka tiden NU!!!!! 

Saknar oss!

De bra sakerna som hänt är att jag kommit Sandra mycket närmre och vi har haft mycket roliga stunder ihop. Har även fått nöjet att umgås med hennes syster Leena med familj, och det har inte var tråkigt det heller =)


Men realistiskt så har jag gjort saker som fått mig att må skit, tur det finns psykologer och väldigt goda vänner, Sandra utan dig hade jag inte orkat tack du är underbar!!!! Familjen Anemyr/Ekeberg vad skulle jag göra utan er?! TACK snälla ni för att ni finns.

   

Nä 2011 måste bara bli bättre orkar inte med ett 2010 till. Nu blir det att städa lägenheten och sen inviga min blue ray spelare.

God fortsättning
puuuuussssssssssss

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-02 19:00:47

puss vännen

Postat av: Leena

Publicerad 2011-01-03 21:44:24

O massa mer ska vi umgås detta år! kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela