hannises

Mitt liv på en pinne

hm

Publicerad 2011-01-21 08:34:58 i Allmänt

Ja egentligen har jag väl inget direkt att skriva, men det var ett tag sedan så kände att jag måste slänga in något :)

I onsdags var jag och tränade core, det var riktigt kul. Måste se om jag kan nästa vecka också =) Det känns iaf både i armar ben och röven ;) och det är  ju bra.

Igår satt jag på Valhall hela dagen, hade utbildning i KASAM, ganska drygt att sitta still så. På kvällen följde jag med mamma till faster på plastparty, handlade inget direkt blev någon matlåda det var väl allt typ. Sen hem och sova var ganska trött så somnade skapligt.

Så nu är det fredag klockan är 8.35 och jag måste snart hoppa in i duschen och sen dra till jobbet. Jobbar 10-19 men sen är det helg för mig =)

Ha de gott
puuuuussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Johanna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela